Pagalba mokiniui
SPECIALUSIS PEDAGOGAS
Ingrida Kriaučiukienė (tel. +370 610 05964) Darbo laikas
Pagrindinė darbo forma – individualios, pogrupinės ir grupinės pratybos. 1.1. Specialiųjų poreikių turinčių mokinių pažinimas, jų reikmių įvertinimas, realių žinių, mokėjimo lygio nustatymas. 1.2. Individualių, pogrupinių ir grupinių pratybų vedimas, kurių tikslai: 1.2.1. padėti vaikams socializuotis juos supančioje aplinkoje; 1.2.2. padėti įsisavinti pagrindinių mokomųjų dalykų medžiagą bei korekcinis darbas su šiais mokiniais, atsižvelgiant į jų specialiuosius ugdymo(si) poreikius. 1.3. Kaupti medžiagą apie mokinių pasiekimų bei įgūdžių lygį. 1.4. Esant reikalui, dalyvavimas pamokose, padedant mokiniui įsitraukti į bendrą veiklą 1.5. Mokinių kalbos tyrimas, kalbos kortelių bei dienyno pildymas. 1.6. Korekcinis darbas su mokiniais, turinčiais kalbos, kalbėjimo ir kitų komunikacijos sutrikimų.
2.1. Bendrųjų mokymo programų pritaikymo būdų aptarimas. 2.2. Individualaus darbo krypčių derinimas. 2.3. Mokinių sutrikimų aptarimas, numatant gaires jų šalinimui. 2.4. Mokytojų informavimas apie mokinių pasiektus rezultatus.
3.1. Informavimas apie vaiko galimybes, realių žinių lygį, pasiekimus bei nesėkmes. 3.2. Individualių konsultacijų teikimas. 3.3. Darbui su vaiku namuose tinkamiausių ugdymo metodų ir būdų derinimas. 3.4. Pasitarimai dėl vaiko ugdymo programų sudarymo.
4.1. Dalyvavimas gimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe. 4.2. Vaizdinių priemonių, didaktinės medžiagos rinkimas. 4.3. Dalyvavimas Kupiškio rajono logopedų metodinės grupės veikloje. 4.4. Žinių gilinimas bei tobulinimas, dalyvaujant seminaruose, konferencijose ir kt. 4.5. Naujausios metodinės literatūros studijavimas ir pritaikymas darbe su mokiniais.
Specialioji pedagogė Ingrida Kriaučiukienė
|
SOCIALINIS PEDAGOGAS
Regina Valiukaitė (tel. +370 6 1843297) Konsultavimo laikas:
1. Socialinis pedagogas – pedagogas, kurio pagrindinė veikla yra teikti pagalba mokiniams, skatinti ugdyti bei tobulinti savo asmenybę.
2. Pagrindiniai socialinio pedagogo veiklos uždaviniai ir kryptis:
3. Pagrindinės socialinio pedagogo veiklos formos:
4. Socialinio pedagogo veiklos turinio pagrindai: 4.1. Individualus darbas su mokiniais:
4.2. Darbas su klasės auklėtoju ir kitais pedagogais:
4.3. Drauge su mokyklos bendruomene (mokiniais, tėvais, mokytojais) kurti bendravimo klasėje, mokykloje ir už mokyklos ribų, taisykles;
4.4 Tarpinstutitucinės veiklos organizavimas ir koordinavimas:
Socialinė pedagogė Regina Valiukaitė |